29.9.14

Ahead is the Sun (RISING)


Hello everyone,

Today is Monday and I am glad to let you know that this blog is back to life, finally ! I needed some months to think about its purpose. Many times I thought of deleting it in order to create and launch a new one which would have been more professional and cleaner in a way... I am glad I didn't, because this blog is almost 5 years old and deleting everything would have been like erasing all my previous photos, my fails and my prides, my trip reports and so on. So instead, I decided to work on a completely new layout, and I have changed its name. "Cesideesla.blogspot.com" is now "aurelienlongo.blogspot.com" (let's make it simple). Time to update your bookmarks !

This blog is a still photography blog, and I will keep uploading series of photos on a daily basis. Thanks for reading and I hope you'll like my next posts.

Aurelien

/

Bonjour à tous,

Aujourd'hui c'est lundi et je suis heureux de vous annoncer que ce blog est de retour, enfin ! J'avais besoin de quelques mois pour réfléchir à son but. J'ai pensé à plusieurs reprises le supprimer pour en créer un nouveau qui serait plus pro et plus clean... mais finalement je suis content de ne pas l'avoir fait car ce blog aura bientot 5 ans et le supprimer aurait voulu dire effacer toutes les photos depuis toutes ces années. Donc à la place, j'ai décidé de retravailler entièrement la présentation du blog, et j'ai également changé son nom. "Cesideesla.blogspot.com" devient "aurelienlongo.blogspot.com" (pour faire les choses simplement). Updatez vos favoris !

Ce blog reste un blog photo, et je continuerais à uploader des séries quotidiennement. Merci pour la lecture et j'espère que vous aimerez les prochains posts ! 

Aurélien







Photos of Marthe, in Matala, Crète, september 2014 

0 reaction:

Post a Comment